} -->

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

2014 - FRESH START

Jotenkin tuntuu siltä, että tarvitsin tätä. Uutta blogia, uutta intoa kirjoittamiseen ja elämäni ylös kirjaamiseen. Edellinen blogi oli vähän kuin harjoittelua, yksi vaihe elämässäni. Pidin siitä sen aikaa kun pidin, eli reilun vuoden verran.

Elämäni ei ole sen suuremmin muuttunut vuodessa, kiinnostuksen kohteet ja sitä kautta kirjoitusaiheet jonkin verran. Miksi siis kokonaan uusi blogi? 

Kai mä halusin jonkunlaisen uuden alun. Pidän muutoksesta, ja edellinen blogini tuli tiensä päähän. Syystä tai toisesta. Kai mun kiinnostus vain lopahti. Oli uuden aika.

Kaipaan kuitenkin sitä, että voin lueskella vanhoja blogipäivityksiä ja muistella, mitä oon milloinkin tehnyt. Oivalluksia ja riemun tunteita yksityiskohdista, jotka olivat päässeet unohtumaan. 

Viime kesä oli hienoa aikaa, vaikka mitä siistiä tapahtui. Mökkireissuja, Ruisrockia, New Yorkia ja paljon paljon muuta. Jälkikäteen on harmittanut, etten päivittänyt blogiani silloin. Tai muulloinkaan. Oon huomannut haluavani, että mun merkityksettömistä sekä merkityksellisistä elämän hetkistä jää joku muisto johonkin. Tänne. Vaikka sitten kirjoittaisinkin vain silloin tällöin.

Siksi tämä, kokonaan uusi blogi.

Mistä aiheista tulen jatkossa päivittämään, on arvoitus vielä itsellenikin. Mutta eiköhän oteta selvää.


<3 Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti