} -->

perjantai 11. huhtikuuta 2014

Elämä on juhlaa

Keskiviikkona mulla oli vapaapäivä opiskelijakunnan toimiston päivystysvuoroa lukuun ottamatta. Illalla - tai no, jo neljältä - oli taas yhdet opiskelijariennot. Lähdettiin kunnon porukalla kiertelemään keskustan baareja ja saalistamaan leimoja kierrospassiin. Sattui aika hyvä mäihä, kun aurinko mollotti täydeltä teholta koko illan ajan. Tuli siinä sivussa korkattua terdekausikin! 


Onnistuin tosin jo ennen baareihin astumista tiputtamaan luurini Kaisaniemen puiston hiekkapolulle, ja luurista näyttö sirpaleiksi... Hohhoijakaa! 

Seuraava päivä menikin pitkälti lepäillessä. Tosi väsynyt fiilis, enkä saanut aikaan oikein muuta kuin metsäreissun hauvojen kanssa. Metsästä puheenollen - se on jotenkin tosi tärkeä paikka mulle. Vaikka olis kuinka huono fiilis henkisesti tai fyysisesti, raikas ilma ja luonto rauhoittaa. Ja mikäs sen parempaa, kun katsella samalla kuinka noi meidän maailman rakkaimmat hauvat nauttii olostaan juoksemalla pää kolmantena jalkana :)


Tää kuva kertonee kaiken oleelisen, hahah.

Tänään meen illaksi töihin, mutta erittäin harvinaislaatuisesti saan muuten nauttia täysin vapaasta viikonlopusta. Uskomatonta, ja niin tarpeellista. Pohdiskelin eilen, etten lähtisi rilluttelemaan ennen vappua mihinkään. Tekisi varmasti aika hyvää niin mielelle kuin kehollekin.

Mutta ainakin huomenna mä vaan oon. Mennään ehkä leffaan S:n kanssa, tai sitten ei tehdä mitään. Ja hei - oon jo valmiiksi innoissani!

Nyt siirryn vähän myöhäiselle lounaalle keittiön puoleen nauttimaan Hulluilta Päiviltä ostettuja salaatteja. Nam!

<3 Jonna O.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti