} -->

torstai 3. huhtikuuta 2014

Itsen esittely

Jostain syystä mua huvittaa tää nimitys, "itsen esittely". Meidän piti koulun alussa kirjoittaa erääseen luokallemme avoimeen nettiyhteisöön lyhyt esittely itsestämme, ideana että luokkatoverit pääsivät tutustumaan toisiinsa vähän paremmin, kun nimet ja naamat eivät vielä olleet ehtineet kohdata ja kun henkilökohtaisemmat informaatiot luokkalaisista olivat unohtuneet sillä samalla hetkellä kun henkilö oli monologinsa jälkeen sulkenut suunsa. Tämä projekti oltiin nimetty itsen esittelyksi, eikä nimityksestä voi hyvällä tahdollakaan syyttää ketään muuta, kun... No, se jääköön salaisuudeksi teille muille, mutta en olettane liikaa kun sanon, että asianosaiset eivät varmastikaan pidä tätä kovinkaan suurena mysteerinä.

Tehtävän mielenkiintoisesti asetellusta nimestä huolimatta unohdin aikanaan koostaa itseni muiden ihmisten näkyville, mutta ehkä sille löytyisi aika ja paikka tässä ja nyt, heti?

Kuka minä oikeastaan olen?


Nimeni on Jonna, mikä ei lienee epäselvää kenellekään :-) Olen 23-vuotias espoolainen toisen vuoden sosionomiopiskelija. Tällä hetkellä toivon, että pääsen joskus työskentelemään koulukuraattorina. Olen asunut avopuolisoni kanssa tässä samassa asunnossa jo kohta viiden vuoden ajan (no hui!), ja elämäämme ilahduttavat ihanat hauvat, keskikokoinen villakoira Bella, 3 vuotta, ja isovillakoira Dana, 2 vuotta.

Beltsi

Dana elementissään - eli aivan ylienergisen sekaisin :D

Intohimojani ovat muunmuassa...

...sisustaminen...


... ja kengät (joita muuten löytyy yli sata paria).

Lisäksi jakaisin erityismainintoja myös muutamalle muulle minua kiinnostavalle ja elämääni suuresti rikastuttavalle aiheelle...

...tietotekniikalle...


...musiikille...


...muutamalle älyttömän hyvälle telkkarisarjalle (The Walking Dead, Sex and the City jaja...)...


...rakennekynsien tekemiselle...


...valokuvaamiselle...


 ...matkustelulle...


...metsäretkille koirien kanssa...


...urheilemiselle...


...sekä penkkiurheilulle...


...lukemiselle...


...ja kaikenlaiselle elämääkin suuremmalle pohdiskelulle!


Unohtaa ei sovi myöskään tärkeämpääkin tärkeämpiä ystäviä, kosmetiikkaa tai elämästä nauttimista. Elämä on laiffii ja juhlaa - ja sitä rataa.

Kuvailisin itseäni seuraavin adjektiivein:

Elämäniloinen
huumorintajuinen
vahva
itsenäinen (itsepäinen?)
empaattinen
temperamenttinen aka räjähdysherkkä
rajoja rikkova
spontaani
pohdiskeleva


No, eiköhän tämä itsen esittely ollut tässä.

Tervetuloa seuraamaan mun blog-reunionia, toivottavasti tulet nauttimaan matkasta yhtä paljon kun mä!


<3 Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti